Hej



Mitt liv suger.

Yea, sitter hemma i lägenheten och tråkar. Kände att det var dags för en liten uppdatering här. Detta kommer bli den första nyktra helgen sen innan sommaren någon gång. Var tänkt att den skulle inträffa för ett par veckor sen, men det sket sig. Nu måste jag vara nykter pga tungpiercingen jag gjorde i måndags. That sucks.

Har vart lov denna vecka. Har inte gjort speciellt mycket, jobbat lite och lekt med Mikael typ. Igår var jag till Hallsta en sväng. Det var la skoj i alla fall.

Nu är Mikael ute och super. Har ingen aning om vart han är eller vilka han är med. Det sista jag hörde från han var "Äntligen har jag hittat en fest, du är bäst, kyss hej!" Sen loggade han ut från msn och försvann. Lär väl inte höra något mer från honom fören inatt när han ringer och vill sova här. Men det kommer han inte att få, ska upp tidigt imorgon och åka ut till Väddö.

Imorgon då kommer storebror på besök med sin familj, sen ska vi till kyrkan på någon minnesgrej för farmors skull. ♥

Och jag har fet jävla ångest för alla skolarbeten som jag inte orkar med. Orkar ingenting, vill bara sitta hemma och ruttna bort typ. Och supa mig full lite då och då.

Jomenvisst, det var la typ allt.
Hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0