I know you've missed me!



(Old pic)

Woho, Taina har tagit sig i kragen och uppdaterar!

I onsdags blev jag och Louie våta, då gick vi till Rickard och mätte hur lång han var, han tyckte det var lätt att slinka in hos mig.

I torsdags var jag, Andrea, Emily och Frida på grönan. Hade skit kul, nya bergochdalbanan är verkligen att rekomendera! Spökhuset var rätt värdelöst, ofta man blir sur för att folk inte blir rädda. Och jag lyckades tappa mina solglasögon i flygande mattan. Som tur var höll dom utan allvarligare skador. Men hade iallafall grymt jävla kul!
Lite drygt bara på hemvägen när vi missade bussen med 5 minuter, och nästa gick 1 timme och 25 minuter senare. Var hemma vid halv 3, när solen höll på att gå upp.

I fredags kom Louie till mig, vi gjorde oss iordning och senare åkte vi ut till Tessans fest med Zäta. Hade riktigt trevligt där på festen, blev lite dött mitt i när folk försvann och jag satt och spela GH. :P Men sen blev det drag igen, jag pressade i mig popcorn och drack sperma. Senare däckade jag ute i någon friggebod och blev bärd in till sängen där jag skulle sova. Tror jag har en del trevliga bilder från festen också, men eftersom jag glömde kameran hos Tessan så får ni klara er utan dom.

Lördagen började med grym huvudvärk och illamående. Efter ett par försök spydde jag tillsist, och efter att jag tagit en huvudvärkstabblet och duschat mådde jag riktigt bra. Så Louie och jag drog till Hallsta och började om från början. Det blev grillning hemma hos Viggedals pojkarna med lite trevligt folk. Det enda vettiga vi gjorde var att spela ölspelet, efter tredje omgången mådde typ alla utom jag dåligt och folk började dra. Jag stannade kvar och myste med Martin. :)

På söndagen hände det inte speciellt mycket, och idag har jag och Pemelie vart ute och sprungit i skogen i två timmar. Samt så är jag stört förkyld. Imorgon har jag resursdag, ska försöka städa och plugga lite.

Ha det grejt tills vi hörs igen!



No one's gonna love you when you're old
Thats what they told you better stay young baby
No one's gonna care when you are gone
So if you're done you better die young baby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0