Grejt Taina!



Vääldigt gammal bild.

Idag har jag inte rökt eller snusat någonting. Jag känner att jag på något sätt måste bevisa för mig själv att jag verkligen kan låta bli med det om jag verkligen vill, så därför ska jag inte inta någon form av nikotin på ett par dagar.. Så ank-snusen får vänta till ett senare tillfälle. xD

Jag tycker att ni trevliga läsare ska bli bättre på att kommentera!
Seså, kommentera hur duktig jag är nu! xD



All my life I've been over the top
I don't know what I'm doing, all I know is I don't wanna stop

Postat av: Andrea

mjo rätt så bra , men "inte inta någon form av nikotin på ett par dagar" du borde kunna hålla dig längre! :/

2009-05-28 @ 23:02:50
Postat av: Lullen

Tre ankor...XD

2009-05-29 @ 16:23:29
URL: http://louieponka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0