Random cp bild



Har precis haft besök av Viktor Karlsson och Björn! Haha, Viktor har fått för sig att jag är hans Tina... Dom kom hit på ett glas saft och Viktor skällde ut mig för att jag rökte, sen gick han själv ut på balkongen och tog en cigg.

Rökare dör i förtid, men vem fan vill bli gammal?

Men jag ska fan ge mig med rökningen nu, innan jag blir beroende. Har iofs bara rökt typ en cigg per dag, men ändå. Jag ska bara fest röka.


Helgen verkar bli rätt bra, ska nog vara med Jonas, "Gusten", på fredag, och sen på lördag blir det Åland med lite random folk.

YAY!

Ajuste! Gjorde ett uppdrag inatt också. Uppdraget var att sova hela natten på golvet brevid sin säng. Men jag fuskade lite för jag fick så jävla ont i ryggen, så efter halva natten la jag mig på en maddras.

Postat av: elin

sååå tråk att jag inte kan joina me !

2009-03-18 @ 21:11:23
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: Sara

Trevligt att du ska umgås lite med grannen.. Kanske din nya pojkvän kanske? eller ditt nya ragg? goooo tina :)

2009-03-19 @ 08:08:00
URL: http://fanjagramla.blogg.se/
Postat av: Andrea

nä du borde ge fan i rökningen helt!!! vet du hur mkt pengar man slösar!?!? I know :/

2009-03-19 @ 12:22:12
Postat av: Viktor

Alltså, Tina. 18år och börjar rökar:S det går inte ihop. Men du gör som du vill jag vill bara avråda dig så det inte blir så dyrt :)

2009-03-19 @ 21:57:35
URL: http://viktorjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0