Det är fredag ffs!



Dagen:
Gick upp kl 6.
APU-utfyllnad.
Åka hem till Väddö.
Äta middag.
Vara med Andrea & sova där.

Idag testade jag om ledningarna jag drog igår till toaletten och handfatet var täta.. Det sprutade vatten överallt! xD Jag var inte tillräkligt stark för att dra åt muttrarna, så efter pappa hade dragit åt dom så funkade allt som de skulle!

Jag har vart riktigt trött idag, pappa och Peter har fått gått och kolla mig hela tiden så jag verkligen gjort rätt. ;P Haha, när jag var 14 var Peter den snyggaste killen jag visste, jag var typ kär i han då tills jag fick veta att han var typ 30 år! xD

Sen har pappa och jag kollat att alla 21 element var täta också.. Kunde inte låta bli att tänka på Ämälie då när man gick runt och sa "tätt" hela tiden.. Har för mig att hon hade något roligt sammanhang till det ordet.. ;)

Det är fredag, jag vill ut på krogen, jag vill vara full och glad.



Look at me I am the misstres of the night
see me dancing, see me moving in the light
you will never get me as I'm dancing with myself
I don't want you to touch me
'cause I'm a solitary girl

Postat av: Elin

full å glad imorn ??

2009-03-06 @ 19:31:07
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: Ämälie

haha ja! Ligga TÄTT! xD

2009-03-06 @ 20:45:08
URL: http://emvyn.blogg.se/
Postat av: Elin

kanske ska ut i sthlm.. johan ringde å fråga idag om jag ville ut.. men fråga om jag fick hänga me imorn istället.. dom skulle festa på som fan.

2009-03-06 @ 23:12:48
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0