Där faller ännu en tår,
rinner ner för kinden

Jag har något att erkänna.
Jag är dissad, och jag mår skit dåligt.


Eftersom att majoriteten av er som följer min blogg regelbundet är personer som hatar mig, kommer ni säkert ha riktigt kul åt det jag skriver nu. Ni kanske rent av kommer att njuta av det? Men det skiter jag fullständigt i. Jag skiter fan i allting, känner att jag bara måste skriva av mig lite.

Mitt liv går åt helvete just nu. Skolan går åt helvete, jobben går åt helvete och kärleken går åt helvete. Och jag håller på att bli tjock, för jag tröst äter hela jävla tiden.
Allt känns bara meningslöst, orkar typ inte gå i skolan längre. Har fan fått lust att hoppa av, men då kommer de bli förjävla svårt att få jobb så får försöka plåga mig igenom det. Och det verkar som att jag inte får något sommarjobb heller, och det känns förjävligt! Medan alla andra får en massa pengar och kan roa sig i sommar kommer jag få sitta ensam hemma och tyna bort framför datan. Och kärleken ska vi inte tala om.............
RÅ DISSAD kan man kalla mig.

Fyfan för kärlek.

En annan sak som också är jobbigt är att så många som står nära mig mår dåligt, så jag måste lyssna på dom och pigga upp dom hela tiden, och då kan ju inte jag må dåligt. Fast ändå verkar det som om jag bara gör alla besvikna hela tiden.

Rent ut sagt, JAG MÅR PISS!
Orkar inte med någonting längre, orkar inte med folk, orkar inte med mig själv.



Har lyckats med ett uppdrag idag också.
"Uppdrag 119 - Släng en pryl du verkligen tycker om."
Gos är död.

Postat av: Andrea

Du e inte tjock! du e ju underviktig ;)

Att vara arbetslös elr att jobba e jobbigare än att gå i skola!!

Du har ju jobbet me Emy så du har ju pengar!

Om du mår dåligt får du gärna prata me mig jag lyssnar!!! jag e trött på min deprision & du e min älskade syster juh! puss på're hoppetossan :D<3<3<33

2009-03-25 @ 21:30:38
Postat av: Elin

du skojar tina, di tjock !! i dina drömmar då lr ?? fan i sommar ska vi ha skoj ett par dagar på koster, glömma skiten i norrtälje som suger kuk !

2009-03-25 @ 22:46:59
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: Anonym

äldreboenden söker alltid extrapersonal, sök där?

2009-03-26 @ 20:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0