Metal Town

Metal Town i Göteborg var helt underbart. Hade skit kul hela tiden, det enda som var jobbigt var den jävla smärtan i fötterna och skavsåren som jag drabbades av redan på fredagen, och sen fick stå ut med resten av helgen. Men det gick det med, hade as kul iallafall! :D

Banden vi såg var:
(Dom dom är markerade med fet stil är dom jag tyckte var bra)

Dead by April
Pain
Volbeat
Disturbed
Slipknot
Evergrey
Dragonforce
Mustasch
Opeth
Dir en Grey
Marilyn Manson


Så, nu tänkte jag dela med mig av lite bilder, en del av bilderna är från Ingesson.



Jag var riktigt pigg när vi kom fram kl 6 på morgonen, och jag hade sovit 2 timmar under natten.



Alla vi tre (Zäta, Simon och jag) var ganska trötta, så vi gick och la oss på en konstgjord gräsmatta och sov någon timme.



Då blev Zäta pigg.



Sen bar det av mot själva Metal Town, och då träffade vi på Eva och Louise med. :)



Hela gänget! (Utom Ingesson som tar kortet)



Eva såg inget så pojkarna lyfte upp henne.



Disturbed!



Slipknot!



Jag och Simon förlovade oss typ 7-10 gånger under hela helgen.



Jag förlovade mig med Ingesson också, men hans ring gjorde ont så jag slängde iväg den.



Rock, Paper, Metal
(sten, sax, påse)



Bad girl.



Mustasch!



Metal Louäse!



Metal Taina!



Marilyn Manson! <3



Marilyn Manson!



Do you know what's worth fighting for,
When it's not worth dying for?


I only wish you weren't my friend, then I could hurt you in the end.

Postat av: Ämälie

haha va snäll du är då xD slänger bort förlovningsringen xD

2009-06-30 @ 19:43:18
URL: http://emvyn.blogg.se/
Postat av: ingeson

visst var hon ;)

2009-07-11 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0