KOOOOSTER!!!!

Har missat att uppdatera lite, så tar en snabb genomgång. I lördags jobbade jag, sen på kvällen åkte jag ut till Andrea på väddö och då kom även Louie, Martin och Kosken och hälsade på ett tag.

Söndag åkte jag med familjen till Tumba och hälsade på min bror Tony med hans sambo och deras nyfödda Agnes.

Agnes med faster Tina.......



Söndag kväll var jag med Andrea, Roy, Louie, Martin och Kosken. Sen drog Andrea och Roy hem, resten sov kvar.

Måndag blev det en resa till Åland med Martin, Louie och Kosken. Köpte as mycket sprit, och jag var duktig och glömde mitt plåtetui med körkort och bankkort på båten. Men nu befinner det sig i säkerhet hos mina föräldrar.

Tisdag körde jag Ninen till Hallsta och sen till Väddö och lämnade bilen. På eftermiddagen kom Elin och Malin till mig, vi tog en tur på stan, åt kina mat, slappade hemma hos mig och sov.

Kl 3 imorse gick vi upp och packade det sista, sen bar det av mot Stockholm! Ett stort tack till Elins pappa som körde oss, vi fick blåsor i händerna bara av att dra packningen till busstationen. Sen har vi åkt tåg hela dagen och nu är vi äntligen framme på Koster!!! :D

Nu har Elin tjatat på mig ett bra tag att vi ska dra och bada, så nu jävlar gör vi det! :D

Hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0