FAN!

Varför i helvete kan du inte bara låta mig vara?!?
Nu när allting precis börjar ordna upp sig, och jag äntligen börjar må bra igen så ska du självklart komma och förstöra allting!!!

FUCK YOU!


Update:

Den här dagen har jag väntat på i flera månader. Problemet är bara att den kom alldeles för sent.
Du är inte välkommen i mitt liv längre.
Fucking Jack Sparrow.


Vi möttes mitt i vintern när mitt hjärta var tömt
Jag placera' dej i drömmen som jag borde ha glömt
Nu faller den från himlen som en trasig ballong
Och här kommer alla känslorna på en och samma gång

Postat av: elin

kolla på bekini och sånna grejer. jag ska göra malin sällskap.. vill du åka me?

2009-06-12 @ 18:09:06
URL: http://discoelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem förstör?

2009-06-12 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0