Den bor nog där



Ja Martin, nu är jag nöjd :D Fortsätt så där så blir jag ännu nöjdare! ;)

Jag har iallafall bestämt mig för att döpa ninen till Ninen. Det är det mest passande, och skulle jag ha döpt den till något annat skulle jag nog ändå bara ha kallt den för Ninen. ;) Som ni ser ligger det tidningspapper lite här och var i buren, det är egentligen meningen att vara i botten på buren, men Ninen kännde för att slita sönder det och springa runt med det i munnen och kasta det hit och dit. :D SÖT! Och imorse låg hon och sov på min mage. :)

Igår följde jag med Louise till skolan när hon skulle redovisa, även Kosken var med. Efter det letade vi efter Emelie några timmar, när vi insåg att vi inte skulle hitta henne så drog vi till Daisys och käka, sen till ÖB och vandrade runt. Sen åkte Louie och Kosken hem och jag gick hem till mig. Jobbade en aning och sen drog även jag till Hallsta. Satt först hemma hos Kosken med Louie och Martin, och sen gick vi hem till Adolf och Elin och spelade kort.

Sen sov jag hos Martin, och var tvungen att gå upp halv 7 imorse. -__- Då åkte jag hem till Norrtälje och fortsatte sova :D Nu ska jag ta en sväng till Flygis och vid 2-tiden kommer Louie och Kosken in. Senare ikväll kanske Martin kommer också. :)

Fan va jag längtar tills jag, Elin och Malin åker till Koster nu, det ska bli så jävla nice!!! :D


Monday you can fall apart
Tuesday, wednesday break my heart
Thursday doesn't even start
It's friday I'm in love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0