Bild från lördagen



Lördagen var skit mysig, vi åkte båt ut till någon klippa och satt där hela dagen, jag och Louie badade också grillade vi. Jag var rätt jävla illröd på benen när jag kom hem...

Söndagen hände det inte speciellt mycket på, åkte hem till Norrtälje och tvättade.. Idag har det vart skola.. Men jag smet iväg ett tag och var hundvakt åt Texas och Tiara medan Andrea var på möte. Louie och Pemelie följde med också, Em skulle till tandläkaren. Sen efter skolan besökte Andrea och Zäta systemet åt mig, sen gick vi ner till parken och tog en öl. :P

Nu har jag och Andrea tittat på Twilight och käkat en massa popcorn, nu blir det sängen!

Postat av: Viggen

Illröd var ordet, men tackar för en trevlig dag iaf =) lär ju kunna styras upp en liknande resa igen.. :)

2009-06-02 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0