Still here



Jajemen, jag är fortfarande i Hjo. Skulle ha åkt hem i lördags, men när den dagen kom kännde både jag och Pelle att tiden tillsammans hade gått alldeles för fort, så vi bestämde att jag skulle stanna här lite längre. Tills på torsdag närmare bestämt. Och då följer även Pelle och Adrian med upp till Väddö. :D

I fredags var det fest igen, en lite mer ordningssam sådan. Gänget som var med är dom på bilden  här ovan. Vi var först ute hos Camilla och festade lite, sen fick vi skjuts in till Hjo av någon som bestämde sig för att hata mig, det var knappt jag fick åka med i bilen. Och jag vet inte ens vad jag gjorde för fel. Men det är ju inte första gången sånt händer. Väl i Hjo så käkade vi och sen skulle vi till någon annan fest där vi blev utslängda direkt för att Vickan råkade gå in i fel lägenhet.. Efter ett tag träffade vi på Racko och Muff som skjutsade hem oss till Camilla igen. Riktigt roligt hade jag iallafall, och dom andra med tror jag. ;D

Sen har det inte hänt så mycket mer roligt, var till Tidaholm i lördags och i söndags slappade vi mest, och sen var vi ute och åkte bil med Kerstin och Bendix på kvällen. Idag har vi också bara slappat och nu jobbar Pelle och Adrian. När Adrian har jobbat klart ska han och jag åka hem till honom och käka, sen gå på bio. Och sen hämta Pelle när hon slutar jobba.

Imorgon är det fest igen! :D



Den fett ovärda kommentaren till föregående inlägg orkar jag inte ens publicera. Om du inte ens känner mig, varför bryr du dig ens? Jag lever mitt liv som jag vill, och jag trivs förjävla bra med det! :D

Postat av: Anonym

Vem har skrivit vad? Nu får du vell publicera den, jag är ny fiken nu ju!



/ Trogen läsare som tycker du ska blogga lite oftare ;]

2009-07-27 @ 23:06:28
Postat av: Sara

Sara var namnet ock så, jag som skrev förra kommentaren!

2009-07-28 @ 14:12:36
Postat av: Malin

HAHA, jo folk ska alltid lägga sig i andras liv verkar det som.. folk tycker så mycket hit och dit :) och det är ju sååå coolt att kommentera anonymt på andras bloggar, tummen upp för det! hahah! Jo du Tina, tänkte höra med dig.. är du fortfarande intresserad av att följa med på Bring me the horizon? hör av dig så fort du kan till mig!

2009-08-01 @ 00:02:25
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0