Hultsfredsfestivalen!

Som sagt, jag hade grymt kul. Louise och jag söp till alla dagar utom en, från måndag till lördag. Hittade nya kompisar typ varje dag, trots att en del tröttnade på oss redan första dagen när Louise råkade bli lite för full.. Men det glömde dom mot slutet av veckan. :D Bla. så hittade vi engelsmän, gotlänningar, smålänningar, växsjöbor och ännu mer gotlänningar som vi hängde lite med. Dom sista gotlänningarna tycker iallafall jag var roligast, dom hade as skön humor. ;)


Men sen råkade vi ju ut för några missöden också.

På måndagen ramlade Louise så hennes knä hoppade ur led, men det hoppade tillbaka igen som tur var. Sen hade hon ont i det nästan hela veckan.
På tisdagsnatten blev all vår mat snodd, så vi var tvungna att köpa ny.
På onsdagen var Louise på jätte dåligt humör och lackade ur totalt på mig.
På torsdagskvällen tog spriten slut så vi fick vara nyktra på fredagen, och på lördagen drack vi as mycket folköl så vi fick ont i magen.
På fredagen svimmade jag och slog huvudet i asfalten och fick tillbringa ca en timme i sjukstugan.
På lördagen när vi skulle köpa sprit med hjälp av gotlänningarna hade systemet stängt redan kl 13.00, en timme innan vi kom dit.

Så det vart lite deppiga saker som hände, men trots det har vi ändå haft jävligt kul! :)


Banden som vi såg var:
(dom fet-markerade är de band jag tyckte var bra)

Dropkick Murphys
The Gossip
Shotgun Crackers
Franz Ferdinand
Kings of Leon
THE KILLERS
Ludacris
Takida
Totalt Jävla Mörker
Markus Krunegård
LILLASYSTER
Mando Diao
The Sounds
Melody Club
Lars Winnerbäck


Och här kommer dom utlovade bilderna. Inte så många roliga kanske, glömde hela tiden bort kameran när jag blev full..



Tältet på plats! Precis när det började regna. :P



Så jävla mycket packning att man knappt fick plats att sova.



Flaggan mådde inge bra av att det regnade.



Sen mådde den lite bättre. :)

 
 

Namnskyltar FTW!



Ida och Eva



Min röv.



The english men.



Jag och Louise



Sprit



Massa camp



Vårt camp



Camp Älgsta



Engelsmännens kondomtält



Små djävlar



The Killers <3



The Killers <3



Mina fötter efter The Killers.



Gotlands-André



Lillasyster <3



The Sounds

Postat av: Malin

Fett niiiice ni verkar haft det ;)

2009-07-13 @ 18:06:42
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch bara regn & lera!! :S

2009-07-17 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0