Dött

Händer inte speciellt mycket i mitt liv nu. Och jag njuter fullständigt av det. Efter alla dessa veckor med fullt festande och underbara tider, är det riktigt skönt att varva ner och lata sig rejält.

Igår var jag viserligen till Norrtälje och städade och tvättade hela dagen. Och det behövdes verkligen, jag hade inte dammsugigt på flera månader och alla mina kläder var smutsiga och leriga efter Hultsfred. Så det var skönt att få det överstökat.

Idag har jag suttit här ute och läst hela dagen. Eller, jag var in till Älmsta en sväng och köpta mjölk. Och blev förbannad på alla jävla stockholmare som inte kan köra bil. Men jag överlevde det också, lyckades till och med slippa broöppningen.

Så.. Imorgon ska jag pyssla om min kära gamla häst lite, klippa manen på honom och borsta han riktigt ordentligt så han blir ren och fin. :) Sen skulle jag nog snagga brorsan också, sen blir det nog en hel del läsning också, i solen om vädret tillåter!

Hörs någon annan dag, ha det så trevligt tills dess!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0