Värdelösa kocken!


(Gammal bild)

Dagen:
Gick upp.. 10 tror jag.
Handla.
Segat med film/data.
Äta middag.
Sega lite till.
Jobba.
Sova.

Fuck vad förbannad jag blev på mig själv idag när jag skulle laga mat. Skulle göra stuvade makaroner, det är ju inte så svårt tänkte jag. Kokade upp mjölk först, som kokade över så hela spisen blev täkt med bränd mjölk. Sen hällde jag i makaronerna, men det blev aldrig så där tjockt som det ska vara, så jag hällde i lite mjöl också. Det blev inte lyckat. Och när jag höll på med att försöka fixa makaronerna så lyckades jag självklart bränna falukorven jag skulle äta till också.
Maten smakade skit, och jag blev jävligt förbannad på mig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0