Utmaning

1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
så att de vet om utmaningen

Blev utmanad av Sara!

1. Jag är perfektionist.

2. Om jag inte får som jag vill kan jag bli extremt otrevlig.

3. Jag har lyckats elda upp min moppe.

4. Mitt ego är oftast väldigt stort och jag kan ha svårt att hitta fel med mig själv, men ibland går det över till extrema depp-perioder då allt som har med mig att göra är totalt misslyckat.

5. Jag tål knappt alkohol.

6. Jag har väldigt lätt för att bli rädd, och det krävs inte speciellt mycket för att jag ska börja gråta av rädsla.

7.  Jag tänker inte bry mig om att utmana utterligare personer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0