Tråk fredag



Dagen:
Gick upp typ halv 10.
Sega i lägenheten.
Åka till Väddö.
Äta middag.
Hämta ut paket?
Sega.

Usch, har knappt kunnat sova inatt, först på grund av att piercingen har gjort ont, och sen även för att jag fick liggsår på andra örat, eftersom det var enda sidan jag kunde ligga på.. Blev riktigt jobbigt efter ett tag.

I helgen kommer jag vara hel nykter iaf, kroppen måste må bra för att piercingen ska läka snabbt, och dricker man alkohol mår inte kroppen bra. Jobbigt men sant.
Därför är det säkrast att jag åker ut till Väddö, annars kommer jag förmodligen lockas ut på krogen ändå. ;) Och självklart ska alla roliga personer höra av sig och undra om jag vill festa med dom i helgen, bara för att jag inte kan.



So why are you alone?
Wasting your time
When you could be with me
Wasting your time


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0