Slapp lördag



Dagen:
Gick upp kl 12.
Sega.
Åka hem till Väddö.
Äta middag.
Slappa, typ?

Oj, oj. En sån här nykter helg har jag inte haft på länge.
Men det är trevligt de med, känns som jag inte har vart hemma på evigheter, och har faktiskt haft lite hemlängtan så ska bli skönt att åka ut till Väddö och bara ta det lugnt. ;P

Nu på morgonen har jag testat lite av de olika hudprodukterna jag fick från Åhléns.. Jag luktar typ... kaktuste i ansiktet... Men det är säkert bra de.. ;)
Och Em, de flesta sakerna jag fick från Åhléns var också små förpackningar.. utom shampot, mascaran och en sminkborttagningsgrej, de var orginal storlekar. :P

Postat av: Em

haha så du fick en mininessecär oxå? xD

2009-02-21 @ 17:22:33
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0