Skola!



Yes, yes sitter i skolan med Louie och tråkar. Sitter på msn också för tillfället och snackar med Pelle.. tråk!
Ska försöka ta mig till friskis idag med och träna, har fan inte tränat på två veckor typ! Och tror Elin skulle träna ikväll med så då får man sällskap ^^

Sen ikväll ska jag äta semlor! :D

Ämälie sitter hemma och spyr och tvingar sin syrra att torka upp det! xD

Postat av: Sara

jag vette tusan när don skrev den.. jag hitta den nyss på datan och tänkte den dära måste jag lägga upp.. jo diggar bilden på dig.. ditt huve ser ju helt fucked up ut :P

2009-02-17 @ 13:32:14
URL: http://fanjagramla.blogg.se/
Postat av: Andrea

vafan hur många pellar har du? å vem pratar du om nu? e d kusse? fattar nada :s

2009-02-17 @ 17:17:15
Postat av: em

haha xD jag har faktiskt inte spytt någo mer sen dom där 6 GÅNGERNA men det känns konstigt nere i magen så vem vet det kanske kommer mer :O

2009-02-17 @ 18:17:52
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0