Sick...



Dagen:
Gick upp halv 8.
Skola.
Gå hem och sega.
Jobba.
Äta middag.
Duscha.
Vänta...

Har typ inte kunnat sova något inatt, har haft så jävla ont i halsen och var så svullen att det blev jobbigt att andas. Låg och funderade hela natten på om jag skulle vara hemma eller inte, men sen bestämde jag mig för att gå till skolan iaf.. Men självklart var varken B2 eller B3 där idag bara för det! xD Haha, så efter första lektionen gick jag hem...

Tror jag borde börja ha lite varmare kläder med mig när jag festar, eftersom att jag alltid får för mig att gå hem mitt inatten... Antagligen därför jag har lyckats blivit förkyld.. ;P

För övrigt har jag kommit fram till att jag hade jävligt tråkigt på Johnnys "fest" i fredags, han och Amech (eller va fan han hette..) satt bara och snackade om gamla minnen, Sara satt och snackade i telefon med Micke och jag satt och smsade med FB. Kul fest.. not! ^^

Får se vad som händer ikväll.. Hoppas, hoppas, hoppas.
Men man vet ju aldrig, killar är ju som dom är kom Sara och jag fram till i fredags under vår lilla prommenad. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0