Piercing!



Kass bildkvalite, men har inte tid att fixa något bättre.

Det blev en smärtfylld resa till Stockholm, först piercing och sen vaxning.
Piercingen är början på en lång procedur, och kommer förmodligen inte vara så som jag vill ha det förens om ett år. Men det är de värt, för jag vill verkligen detta! :)
Vaxningen var lätt värt det, mina ben är fan lenare än babyhud!

Köpte även ett nytt nitskärp i stan, och ett par nya innegympaskor.

Nu ska jag iväg och jobba! :)

Postat av: Em

vaxa du dig i estocolmo? xD efter denna dag så kan man kalla dig smärttålig! xD

2009-02-27 @ 09:27:37
URL: http://emvyn.blogg.se/
Postat av: Andrea

va fan vax du inte fittan?! haha xP

2009-02-28 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0