Depp kväll

Var hem till Zäta en sväng, hände inte mycket där.. Glodde lite på tv, sen drog jag efter en timme typ medan han hellre ville att jag skulle sova kvar. Men kände absolut inte för det.

Är så jävla less på alla toffelkillar..

Skönt med en promenad hem iaf, fick rensa tankarna lite.. Sen när jag kom hem satte jag mig och började på en tredje pärlplatta (någon som kan gissa vem det blir denna gång?) och tänkte ännu mer.. Så nu har jag nog kommit fram till vad jag vill. En sak är iaf säkert, jag ska INTE ha någon toffelkille.



Nu vaknar staden långsamt,
och jag är full igen.
Snön hyr ut sin oskuld,
för skiten bara känns.
Det känns som när jag kom hit,
till möjlighetens land.
Du kan följa mina spår hem,
Columbus var mitt namn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0