Usch

Jag har alldeles för många tråkiga läxor att göra. Och desutom får jag inte tag på de dokumenten jag skickade till min mail från skolan! Skit irriterande. Tror jag ska ta efter strutsmetoden snart..

Har i alla fall vart ute på en lång promenad nu i det fina vädret. Gick med mamma och pappa genom byn, träffade en massa grannar och pratade en massa trevligt med dom.

Jag har kommit fram till vad nackdelen är att vara här ute på Väddö, att man inte får sova ut ordentligt på morgonen. Jämt vaknar man av att någon annan är uppe och då är det nästan omöjligt att somna om igen. Plus att det är så gott som tomt i mitt rum, så alla ljud förstärks av att det nästan ekar.

Men nu måste jag verkligen ta tag i dessa hemska läxor.. MÅSTE klara godkännt i alla ämnen till sommaren! Fick veta att jag hade IG-varning i fem ämnen när jag hade utvecklingssamtal för någon vecka sen...

Postat av: Em

På tisda fixar vi så att vi har MVG istället för IG i ämnerna!!!!! :D

2009-04-10 @ 21:27:24
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0