The light in my life



Nu är jag hemma i N-town igen.

Åkte med mamma in, vi hade as kul i bilen. Vi lyssnade på musik på högsta volym och både hon och jag sjöng för full hals när Don McLean - American Pie kom. xD Känns skönt att jag har lyckats fått sån bra kontakt med min mamma nu, för bara två år sedan var jag tvärsäker på att hon hatade mig... Men nu kan vi prata om nästan vad som helst, och hon sa inte ens att min navelpiercing var ful :o Fast hon gillade den ändå inte.

Hoppas bara att hennes operation nu på onsdag går bra. :/
Jag älskar dig, mamma!

Hihi, nu ska jag äta glass och lira gh. :)



Du vet var det sitter och siktar tills du riktigt säkert vet att det hittar in
Där ingen annan kommit in. Hjärtat väljer blint
Nu när jag svalt det kan du dra det hur långt du vill.
Du vet jag vill bli din
O ingen annan kommer in
. Hjärtat gör mig blind
Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0