Påskafton



Har man ingen tofs kan man alltid ta pennor istället.


Har vart en seg dag, skulle ha gått en promenad imorse igen, men istället kom mormor och morbror på besök så dem blev inställd. Det drog ut rätt länge på tiden att sitta och vänta på att dom äntligen skulle åka hem, fattar inte vad dom gjorde här över huvudtagaet nu när mamma mår dåligt redan utan att dom ska komma och göra det värre. Det märktes verkligen på mamma att hon inte ville ha dom här.
Men tillslut åkte dom i alla fall och jag satte igång med mina läxor igen.. Blev inte lika mycket gjort idag som igår, men det går frammåt i alla fall.
Och ÄMÄLIE! Vi kommer ha problem på tisdag när vi ska skriva klart rapporten...

När jag inte orkade plugga längre gick jag ut och satte mig i solen och myste med Bus i någon timme... Sen nu på kvällen har jag bakat kladdkaka och kolakakor tills imorgon.

Ha ha you're dead!

Postat av: Ämälie

Nej inte mer problem!!! Jag vill bara göra klart den där skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-12 @ 15:35:31
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0