Helvete

Jag som trodde jag hade lyckats bryta mig ur denna onda cirkel.
Nu är jag mitt inne bland skiten igen.
Detta måste göras något åt!



Jag har gått som i ett mörker, har sökt ditt andetag
Är bedövad i mitt inre, lånar timmar varje dag
Känner giftet som gör verkan, det brinner som en eld
Men jag andas bara tomhet, inför smärtan är jag ställd

Ser blodet i mig svartnar, mina ögon söker svar
Mina tankar är som nålar, det här är allt vad jag har kvar

Jag brinner, jag drunknar
ensam i mörkret som ett slukande hav
En tomhet, så hjälplös
Så ensam mot en väntade grav

Jag ser genom dimman, ser blodet på min arm
Hör demoner i mitt inre, dess viskning gör mig varm
Som lockar mig mot döden, men jag reser mig ändå
Jag hatar hela världen, som levande får gå

Brinner, längtar
tårar fyll min själ
Det svartnar, mitt inre
för evigt farväl

Postat av: Anonym

Hel - För evigt farväl?



2009-04-20 @ 16:58:07
Postat av: Taina

Svar: Jajemen!

2009-04-20 @ 17:38:39
URL: http://clementina.blogg.se/
Postat av: elin

Killbesök??

okeei synd, kommer fler träningar som vanligt=)

2009-04-21 @ 11:51:50
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0