Hallå folket!

Nu sitter jag hemma hos mina kära föräldrar ute på Väddö.

Har installerat lite skit på Emys nya dator, och fixat så Roys dator funkar igen. En sak som datacentralen tänkte ta 4000 spänn för att fixa :O Mamma blev rätt lagom förvånad när jag lyckades göra det! ;D

Den här dagen har vart toppen, har vart på as bra humör! Har kommit fram till att det nog är för att jag är kär! :D Hihi, och bara jag vet i vem! ;D

Testade spela trummor på Roys GHWT också. Var inte riktigt så roligt som jag hade väntat mig, men rätt okej ändå.

Annars händer det inte så mycket mer ikväll, imorgon bär det av hemmåt igen och sen in till Stockholm på lasergame och bio. Är inte så jätte pepp för det egentligen, men det ska bli nice att låna föräldrarnas bil. (a)

Ha en bra kväll! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0