Fan vilken dag! :D



Fy fan, denna dagen har vart as rolig! :D Andrea sov hos mig inatt och dagen började med att jag sa att det skulle bli en slappdag, och att jag nog inte skulle orka klä på mig.. Sen när Andrea kom tillbaka från sitt möte hade jag klätt på mig i alla fall, och vi fryste in mina öron. Tack vare det fick jag köldskador på hjärnan och har haft ont i huvudet nästan hela dagen. Och det är riktigt farligt att ge säkerhetsnålar till Andrea, som ni kan se på bilden.

Sen kom vi in på en disskusion om ett viktigt datum...
Andrea: Jävlar, snart är det dags!
Tina: Ja, jag tror det är typ den 20:onde eller den 22:a..
Andrea: Okej, det är väl typ den 15:onde idag..
Tina: Det är den 20:onde!!
Andrea: Fy fan, jag tror det är den 15:onde idag! Då är det bara 5 dagar kvar!!!
Tina för muspekaren till hörnet med datum och det visar sig vara den 16:onde..
Då utbrister vi båda samtidigt: FYRA!!!!?!?!!?

Fick lite panik, och alla flaggstänger är cp. Men Andrea kom på världens bästa idé!

Sen körde vi ketchupleverans ut till Elin! ;D
Och sedan bar det av mot Uppsala. Tina kör på motorvägen..
Andrea: Kom igen nu då, testa bilens krafter, lägg i trean!
Tina: Trean?!?
Andrea: Ja!
Tina: Wiiiiiie!
.....
Tina: Det fortaste jag har kört är 160.
Andrea: Du kör typ 160 nu.
Sen for vi förbi rallybilen i 180.

Efter Rimbo hamnade vi på en väldigt konstig väg.. Liten jävla sick-sack väg som gick genom ingenstans, åkte förbi lite småbyar med busshållsplatser några gånger men inget ställe hette någonting.. ;p

Sen tog vi en tur i McDonalds drive in, och när vi har beställt klart säger kassörskan som vanligt: Var det något mer?
Och då säger Andrea: Ja, vi ska ta med det också! Haha, vi hörde hur hon skrattade lite smått för sig själv.. ;D

Sen på vägen hem översatte vi engelska låttexter till svenska..
"Jag vill se dig strippa, kan du hantera mig den vägen jag är?"

Hahaha, nu blir det väldigt mycket att läsa för er, men denna dagen har vart så jävla bäst! :D Och mer kommer det bli imorgon när vi ska festa och på söndag när vi ska på ki box! :D Ska du på ki box på söndag, Elin? :)
Systrarna Halvorsen - Inget och ingen kan stoppa oss! ;)



What do I say when it's all over,
and sorry seems to be the hardest word?

Postat av: elin

Jo jag ska nog på ki box =) ska kolla upp hur morsan jobbar men de lutar åt att boxas =)

2009-04-16 @ 22:36:08
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha sån jävla cpkul dag ;D

men d kanske vore bäst om nån stoppa oss..

fast ingen kan!!! haha :P

2009-04-17 @ 00:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0