Babelfish!



Länge sen jag skrev något vettigt här.. Var i alla fall med Andrea i söndags, igår var det skola och efter det hängde Louie med mig hem ett tag och vi lirade GH.. Sen gick jag och la mig kl 18 och sov i två timmar, var så jävla trött! xD

Idag har det också vart skola.. Skulle haft redovisning imorse, men var inte riktigt klar så Ina blev lite grinig.. ;P Annars har det inte hänt så mycket mer roligt, Louie blev lite trött på mig mot slutet av dagen när jag blev för jobbig. :P Men imorgon kommer Ämälie tillbaka så jag har någon att göra av med min energi på! xD

GRATTIS TILL KÖRKORTET PÄMELIE!!!


jag är besatt av Mafia wars och Babelfishen!
Babelfishen ska komma och häla på mig någon dag och då ska jag kasta bullar på honom! ;D

Jag är inte tillräkligt intellektuell för att gå på dokumentärfilmen om Iron Maiden.

Postat av: Lullen

Du e besatt av babelfishen.......XD

2009-04-23 @ 17:43:07
URL: http://louieponka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0