Ålandsbåt + Mobergs

Idag blir det först Ålandsbåt med Andrea och Emily, och sen blir det Mobergs med Zäta och förhoppningsvis någon/några mer.

Varje vecka är det helg
Ta in en shot var god och svälj
Man fummlar runt till nån musik
Varenda helg är den andre lik

En vaken drömm som blivit sann
Jag är så glad att du mig fann
Varje vecka har ett slut
Så därför ska ni med oss ut



Take these broken wings
You've got to learn to fly, learn to live and love so free

Postat av: Nikki

Den får du inte tillbaka, den har jag rökt upp! Du kan få en marlboro light, för din cigg smakade bajs.



Jag vet att du är full (det gick inte att missa) men ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte längre om allt onödigt som hänt mellan oss. Från min sida är det glömt sen länge. ;)



Sup väl!

2009-04-17 @ 22:21:46
URL: http://nikkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0