As kul kväll ute!



Började kvällen med förfest hos mig med Emelie, sen gick vi till på g, sen trädgårn där vi träffade Zäta med flera som var ute och firade Zätas 20 års dag! (Grattis igen! :D), och sen följde jag med Saras kompis Sara på efterfest hos någon Johnny. ;)

Minnet sviker mig lite, men jag tror det var någon som tvingade mig att dricka vatten typ hela kvällen. Men det kan jag ju inte ha gjort, för då skulle inte minnet svika. ;P

Var väl hemma vid tre tiden efter att ha gått hem från fågelsången, och då kommer jag iaf ihåg vad som hände! :P På något konstigt sätt lyckades jag ramla, och slå hakan i elementet!! Hur fan lyckas man med det liksom? xD Har iaf as ont i hakan idag, och ett litet sår också.. :P

Men kvällen var lyckad, och jag hade skit kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0