Tjohej!



Jahapp.
Då var man singel igen.

Hela två veckor och fyra dagar höll mitt försök till förhållande. Ett riktigt lol-förhållande blev det, rätt jävla misslyckat. Jag ska lyda ett gott råd från en god vän, jag ska sluta leta efter kärlek, den hittar mig när jag är redo för den.


En jävla toppen helg har jag haft iallafall. Var ner till Pelle och gick på matfestivalen. Söp som ett svin och var allmänt.. vild av mig eller vad man ska kalla det. Misshandlad blev jag också. Nästa iallafall, det känns så. Rätt misslyckat blev det dock när jag tappade alla mina pengar och körkortet. Körkortet får jag tillbaka i helgen, men jag har endast 130 kr att leva på tills nästa lön. Fail.


Mene. Jag kör nog på med min blogg-paus, känner ännu inte för att börja blogga regelbundet igen.

Hate me, don't miss me.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0