The past will catch you up as you run faster



Ämälies och min stad är bara SÅ snygg! xD Särskillt pungen. :p

Idag har jag vart trött, vaknade 7 imorse när pappa kom och lämnade lite saker åt mig, sen somnade jag om och vaknade 10 över 11 när en galen lillebror hängde på plingklockan. Men då kom jag ju upp i alla fall, och någon timme senare hade han försvunnit igen och Ämälie kom hit.

Sen åkte Ämälie hem, och jag slappade lite och käka middag. Sen tog jag en promenad för att rensa tankarna lite.. Det jobbiga är att jag alltid får så jävla ont i min rygg när jag går en längre stund.. Vill fan inte ha dessa problem med ryggen, vill ha en normal rygg.

Nu ska jag käka glass och lira GH. Senare ikväll blir det popcorn och lost! :)


We're gonna die like this you know,
miserable and old.


Älskling det vi mest av allt vill ha,
är någonting som aldrig kan bli vårt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0