Flumm

Elin tycker jag ska skriva flumm inlägg. Jag är as packad, det är inte Malin och Elin. Dom är nycktra och har as roligt åt mig och mina fina sånger. Men jag taggade till som fan till fest, nu har jag bara en cider kvar sen är det inte så mycket dricka att släpa hem. Idag har vi legat på stranden och stekt, jag har brännt mig på ryggen. Fan va svårt de är att stava rätt, jag får fan ändra flera gånger för att få rätt. Nu ska jag dricka upp min cider och ta en cigg, sen blir det sängen, myggeb och knotten är på mig som fan.

God natt.

Postat av: Em

Jag vill att vi ska åka till gröna lund!!!!!!!!!!!! :D jag vill åka massa roliga karuseller och sen käka sockervadd! :D

2009-06-22 @ 15:24:58
Postat av: Viggen

Fint det, flumm inlägg är ju roliga =P

kan inte vänta på att få se dina fina musik videos.. :) perfekt att slippa släpa dricka hem ju.

Låter som en skön dag =)

Stavningen funkade ju bra ändå. En död mygga är en bra mygga! Vi hörs =)

2009-06-22 @ 18:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0