Hjo

Yay, sitter och drygar hemma hos Pelle, hon fick hoppa in extra och jobba ikväll.. Samt så sitter jag och funderar på hur Adrian ska få tag på mig när han har tränat klart, eftersom att han glömde mobilen.. Smartass. Iallafall skulle jag hämta honom när han är klar så skulle vi åka och köpa glass av Pelle. ;P Han får säkert låna mobil av någon av sina kompisar, men då har han ju iallafall inte mitt nummer.. Drygt. Får se hur det löser sig.

Igår var vi inne i Hjo och grillade och söp. Satt nere vid vattnet precis, skit mysigt. :) Men sen råkade jag bli liiiiite för full så jag fick för mig att försöka klättra över ett 2 meter högt staket, med taggtråd längst upp. Sen gick mina strumpbyxor sönder och jag fick för mig att bada i Vättern. Pelle kom och stoppade mig när jag stog i BH och string. Träffade en jävla massa roligt folk också! Och någon av dom snodde min jäger. Hade riktigt kul ändå, men jag är jävligt glad att jag förmodligen inte kommer träffa någon av dom igen, med tanke på hur jag betedde mig. ;p

Imorgon ska vi åka till Göteborg och slösa bort våra löner!

Ha det bra folket, hörs!

Postat av: Anonym

Nu får du väl för fan ta och skärpa dig. Du beter dig ju som ett alkolist och fnask!!!!!

2009-07-24 @ 09:43:52
Postat av: Andrea

haha d e du som e smartass :P

2009-07-25 @ 09:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0