Glad idag!

Idag är jag glad! Vet inte varför. Har vart deprimerad typ hela veckan, men nu har det vänt! Får man hoppas i alla fall.

Gårdagen var trevilg. Började göra mig iordning vid 8-tiden för Viktor skulle komma in till Norrtälje. Men när jag var färdig och öppnat första ölen får man veta att han inte alls ska komma. Blev as depp och nedstämd och allt känndes värdelöst, eftersom att jag inte hade någon annan att festa med heller. Men sen smsade jag lite med Björn som hade Halloween fest också fick jag komma dit. =)

Var typ as mycket folk där, och jag kände inte en jävel. Men satte mig och snackade lite med Björns bror och hans kompisar, och kom in i festandet. Sen ringde Viktor och var på väg in till Norrtälje tydligen. Så gick och mötte honom då han skulle lämna lite saker hos mig, och när vi gick hemifrån så träffade vi Björn och co som var på väg ner till G så vi hängde på. Sen försvann typ hela gänget utom Björn, hans bror och brorsans kompisar, och dom träffade några tjejer som skulle upp till Mobergs så vi skulle hänga på dit. Men det orkade vi inte sen, så drog hem till Björn igen. Och Viktor drog hem till Älmsta igen.

Hemma hos Björn hände det inte mycket mer, åt lite nudlar och sen gick jag hem vid tre tiden.

Blev riktigt stolt över mig själv igår. Jag blev inte för full, gick hem och sov ensam i min egen säng, borstade tänderna och tvättade bort sminket innan jag gick och la mig. Det är mycket mer än vad jag brukar klara av efter en ute kväll. :D

Och piercingen verkar inte ha tagit speciellt mycket stryk heller, tungan blir mindre och mindre för varje dag så det verkar läka bra. :] Trots att jag har gjort typ allt man inte får göra när man har piercat tungan. Har man bra läkkött så har man. :D

Idag händer det inte mycket, ska tvätta, handla och fylla i arbetsrapporten för oktober. Och imorgon är det skola igen. :(

Hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0