Gårdagen

Jobbade igår på dagen, sen hem och göra sig iordning för kvällen. Vid 7-tiden åkte jag och plockade upp Zäta och Simon, tog en sväng förbi flygis och åkte och hämtade Ted.

Så förfestade vi hemma hos mig, och drog sen till på g. Satt där ett tag och snackade (och träffade Sara) för att sedan dra vidare till trädgårn. På vägen dit hittade jag Björn, så vi tog med honom också. Satt där ett tag och frös, snackade med Guran och Kristoffer(?) och jag träffade Viktor K en snabbis. Sen vid 12-tiden fick jag och Björn nog av kylan så vi drog hem till honom och myste. Kom hem strax efter ett idag.

Hade en riktigt rolig kväll! Även fast den blev ganksa kort.

Snus och tunga. Det är grejer det.

   

Trädgårn

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0