Gah!

Varför är det aldrig någon som uppdaterar bloggar, lägger upp bilder på bdb eller skriver roliga saker på facebook när jag har praktik och hur mycket tid som helst över till att titta på det? När jag inte har tid att sitta vid datorn passar det minsan att uppdatera sig hur mycket som helst.

Var ute och vandrade på stan under lunchen, blev attakerad av filmkamera team två gånger. Först en som försökte få mig att ställa upp på någon intervju om miljön... Inte riktigt min grej, sen kom nästa och filmade min rumpa.

Gårdagen var iallafall trevlig. Louie och jag har fått en dålig vana att gå tidigare än vi får från skolan varje onsdag.. Så igår gick vi hem till mig och till flygis för att handla. Vid 4-tiden kom Zäta för att jag skulle klippa hans hår, men när jag tog fram saxen totalvägrade han, jag förstår inte riktigt varför..... Sen drog han igen och vid 5-tiden kom Kosken och Martin. Vi käkade på arena, sen åkte vi hem till mig och åt tårta och hade allmänt trevligt. :)

Och nu längtar jag till helgen! :D


Tänker på dig..

Postat av: Andrea

bara för du har sååå snygg röv!! ;D

2009-05-28 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0