Bara för att Em ska vara nöjd :P



Jag saknar min kamera :(

Detta har vart en trevlig dag, började med att städa lite och solade en aning.

Sen bar det av till Hallsta vid halv 3. Träffade folket och hade trevligt. Åkte mest runt i Martins spermabil, jag fick även köra en sväng när vi förföljde Jonas. ;) Doppade fötterna vid världens ände och käka på "blåan" (tror jag det hette) hann vi också med. :P

Nu sitter jag hemma och förbannar mitt hjärta som har fått ryck av för mycket nikotin intag. Ska kolla på Lost alldeles strax, sen blir det sängen.



En vaken dröm som blivit sann
Jag är så glad att du mig fann

Postat av: Andrea

aså allvarligt, ge dig me att röka så där ibland, snart eru fast!!! & d e inge kul :/

2009-05-27 @ 00:02:22
Postat av: Em

Yay jag är med i rubriken! xD o sen håller jag med Andrea där seriouse min :p fast snusa oxå då! xP

2009-05-27 @ 13:02:06
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0