Whoa!

 

Bilden till vänster är mitt orginalhår, andra bilden är så jag visar mitt hår bland folk.

Postat av: Sara

snakka om ruffs.. det känner jag igen :P

2009-03-03 @ 20:58:07
URL: http://fanjagramla.blogg.se/
Postat av: Em

Jag såg allt hur du titta på Joel när han kom in till bibblan! xD flirta me honom!!!!!! xD

2009-03-04 @ 10:28:09
URL: http://emvyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp!! Ja säga vad man vill men vacker är du inte iallafall. Typiskt tjejer som du, skitballa bakom datorn men en riktig pussy i verkligheten.

2009-03-04 @ 13:56:44
Postat av: Andrea

DU E FIN ORGINAL!!! men haha ere lila luder-ungen som muppar sig fortfarande!? :D ja när folk inte har något liv, börjar de prata om andras!! :P

2009-03-05 @ 16:34:05
Postat av: Anonym

Lila luder? Så det finns färg på dom nu också.



Säger bara som det är. Hon är verkligen inte vacker och spela ball bakom datorn får bara folk att skratta. Bara du ser henne på staden så skriker det " dåligt självförtroende" och genom att lägga upp massa bilder på sig själv och skriva att man är "tuff" stärker det bara ännu mer. Det här med bloggande är inte riktigt Tinas grej, men alltid underhåller det någon. Som mig?



2009-03-05 @ 18:49:27
Postat av: Tina

Men hjälp, vem är det som spelar ball bakom datorn egentligen?



Jag vet mycket väl hur det är att ha dåligt självförtroende, när jag var i dom banorna kunde jag inte ens titta på bilder av mig själv. Anledningen till att jag nu skriver att jag är tuff hela tiden är för att jag verkligen tycker det! :D Och det kallar jag snarare bra självförtroende istället för dåligt! Och att jag desutom delar med mig av bilder på mig själv tycker jag lika så är bra självförtroende, hade jag haft dåligt självförtroende hade jag ju knappast visat upp dessa bilder för folk.



Jag vet att jag ser rätt hemsk ut på bilderna, men jag gillar det, jag är tuff! ;)

2009-03-05 @ 18:59:54
URL: http://clementina.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hm! Fegt även att inte stå för vem man är - även om man kanske kan räkna ut vem det är. Men ang. kommentarer hit och dit, allvarligt, alla tycker olika. Sedan om man tycker annorlunda än någon annan kan man ju faktiskt hålla det för sig själv. Ellerhur? :p

2009-03-06 @ 16:10:07
URL: http://zebrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0