Jag är verkligen tuff!



Dagen:
Gick upp kl 6.
APU-utfyllnad.
Hem och sega lite.
Äta middag.
Slappa hela kvällen.

Jag vet att det börjar bli tjatigt nu om att jag är tuff, men jag är fan det!
Idag har jag lekt rörmokare, satte in ett handfat och en toalett helt själv. Men fan förbannad jag blev när rörbocken inte ville samarbeta med mig! Fick bocka om typ 5-6 rör tror jag..

Har iaf haft chans att spana in riktigt snygga killar idag, och en av killarna började skratta åt mig när jag kallade pappa för pappa.. Vet inte riktigt om han fattade att det var min pappa på riktigt, eller om han trodde jag sa fel! xD

Kommer förhoppningsvis ha riktig APU från nästa vecka iaf, får svar imorgon. Det känns skönt! Men imorgon blir det till att rörmoka igen. ;)

Postat av: Ämälie

killar som jag spanar in hela dagarna är hundar men dom är minst lika fina som människokillar o sen kysser dom öppet xD

2009-03-05 @ 19:33:55
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0