Ge mig roliga fester!



Har vart en super seg dag på APUn.
Men denna APU är fan så mycket bättre än den på Åhléns iaf!

Blir nog inget med Jonas imorgon, har ingen lust.
Ska sitta hemma med mina kära syskon istället! :D

Jag har världens jävla fest lust! Men allt folk bara bangar ur hela tiden. Fan så less man blir.

Och jag har fett ont i ryggen, och det första som dök upp i mitt huvud när jag vaknade imorse var att jag var rök sugen. MEN! Jag har inte rökt en enda cigg idag! :D

Jag äger på Maffia Wars! :D


Your silence haunts me
But still I hunger for you

Postat av: Ämälie

Tina du är en väldigt onykter person! xD rökning och fest.. du borde börja me.. YOGA och sen borde du stadga dig! xD

2009-03-19 @ 20:46:26
URL: http://emvyn.blogg.se/
Postat av: Elin

Är också festsugen, lyssnar på party musik hela dagen och nu ikväll också.. Vill fan ha pengar asso

2009-03-19 @ 21:57:31
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: Andrea

jag e på fest humör , å vi kommer äga båten imörn juh!!!! ;D



haha...maffia wars..d e Kenta som lurat dig till d va ?! :P

2009-03-20 @ 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0