Back to reality



Pämälie! ;D

Dagen:
Gick upp halv 8.
Skola.
Äta middag.
Handla.
Lägga pärlplatta.
Sega vid datan.

Helt ok dag i skolan, vi har inlett en temavecka med temat "Sex and rock n' roll". Vart rock n' rollet kom ifrån vet jag inte, men det hadlar om sex iaf. Idag var det några personer från rfsu hos oss och snackade lite, rätt skoj! ;) Men jag och Em hade hoppats på att få ha killen, jäädrans va snygg han var!!

Och jag är duktig på att laga mat, tycker det är så jävla tråkigt att stå och vänta på att maten ska bli klar så jag gick och satte mig vid datan, bara lite snabbt. Spagettin blev överkokt och köttbullarna näst intill svarta. Men det gick ner med mycket ketchup till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0