Uttråkad.

Som vanligt är det ingen som uppdaterar något när jag har all tid i världen över... -__-
Jag har missat att uppdatera också på ett par dagar, så tänkte ta igen det nu.

Visserligen har det inte hänt så jätte mycket intressant, i onsdags gick jag i skolan till halv 2, sen åkte jag med Louie till Hallsta. Vi gick och hälsade på Martin på hans jobb, och sen följde vi med Alice hem till henne. Iiiiinte så roligt......


Igår var jag på praktik hela dagen, sen åkte jag direkt till Hallsta och hälsade på Maaartin. Satt hemma hos honom och hade trevligt. Deras hundar är bara för söta! :D


Så, idag är jag på praktik igen. Sista dagen är det, och halvdag! :D Så när jag kommer hem ska jag göra mig iordning för ikväll, och ta reda på vilken tid Viktor kommer tillbaka från båten. Sen blir det utgång med honom och hans kompisar.. Sen skulle han nog sova hos mig för han ville inte ta taxi hela vägen hem till Gåsvik mitt i natten..


Det är ju lika bra att fortsätta beskriva mina planer antar jag, för kommer nog inte ha så mycket tid över till att blogga i helgen..


På lördag ska jag iallafall vara med Martin. Efter att han har kollat på en båt han kanske ska köpa. :) Sen åker jag nog hem till Väddö på lördagkväll, och på söndag ska jag rösta! :D Det är fett coolt, men jag har ingen aning om vad jag ska rösta på.. Men det löser sig. :)


Nu blev det ett jävlar anama långt inlägg, men det får ni stå ut med.

Ha en trevlig dag!



I'm driving out of control
And getting ready to crash


Postat av: Malin

haha jaa :D den bilden var klockren!

2009-06-08 @ 23:21:26
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0