Ninen! :D



Idag har jag fått en nin! :D

Den är skit söt, jätte snäll och fin :) Ända sedan vi kom hem från Hallsta med den och hon fick flytta in i sin bur har hon hela tiden hängt vid matskålen och proppat i sig mat, men nu när det äntligen har blivit tyst och lungt i lägenheten så har hon börjat hoppa runt i buren och undersökt lite mer.. Hon stack nyss in huvudet väldigt försiktigt i sitt hus, men sen drog hon ut det jätte snabbt igen, skit söt :D Fast nu verkar det mest intressanta vara att sitta och stirra på mig.....

Idag har vart en trevlig dag, mötte Louise och Kosken på busstationen vid 12, vi gick och köpte kanin mat och andra tillbehör, sen hämtade vi mammas bil vid sjukhuset och åkte ut till Väddö och hämtade kaninburen. (Dom mobbade mig rätt rejält när dom upptäckte att jag faktiskt bodde på en bondgård.....) Sen bar det av mot Hallsta, käkade hos kosken och hämtade Ninen. Sen tillbaka till Norrtälje igen med Louise, Martin och Kosken åkte egen bil bakom oss. Och jag hittade roliga små vägar att köra på. :D

Igår var jag hundvakt åt Tiara och Texas. Louise kom även till mig efter skolan, och vid halv 5 var Andrea tillbaka från Sthlm. En timme efter hon hade kommit typ dök Martin och Kosken upp, och vi 5 hade en trevlig kväll tillsammans med film och kortspel.

Nu har jag uppdaterat Martin, nu får fan du ta och kommentera! :D

Postat av: Andrea

inte fan ere en bondgård, dom har ju kossor & luktar skit! xP

2009-06-10 @ 23:21:54
Postat av: Viggen

Tuff sak den där :) kul om den kunde ställa till lite rackartyg också :p bilfärden var ju också trevlig, blev lite förvirrad där ett tag bara.. :)

Nöjd så? :p

2009-06-11 @ 07:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0