Koster!

Jag har haft en helt underbar vecka på Koster med två underbara personer
- Elin och Malin!

Här kommer bilder därifrån, bilderna är både från mig, Elin och Malin.


Återkommande roliga saker under veckan:

- Lite skräp rensar magen!
Uppkom då all vår mat nästan jämt hade skräp på sig, var tappad på marken eller glas & tallrikar mm var skräpiga.

- Det är bara att plöja!
Uppkom när vi vandrade till Björnsängen över berg och genom skog, som inte alltid var så lätt att komma igenom. Sen återkom uttrycket vid andra tillfällen också.

- Karma!
Elin lyckades ha otur med det mesta, hennes grejer gick sönder och det var bara hon som fick olidligt många myggbett. Så vi kom fram till att det måste ha med hennes karma att göra.

Hur som helst, jag hade en toppen vecka och vi har verkligen haft as kul! :D
Jag vill lätt göra om det nästa år igen! :)

Enjoy the pictures!












































































Postat av: elin

jag är lätt på nästa sommar.

2009-06-25 @ 11:24:49
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0