Hej sudd bild



Tjohej, slänger in ett litet inlägg idag med..

Hade "roslagsdag" i skolan idag, gick en tipsrunda på stan, sen ut till borgmästarholmen och grillade korv.. På vägen hem blåste det och regnade som fan, mitt paraply blåste sönder och när vi hade kommit till Socitetsparken mutade jag Andrea att komma och hämta mig och Louie. Pallade inte med det jävla skit vädret.

Så vi satt hemma hos mig ett tag och segade, sen bar det av mot Hallsta hem till kosken. Martin kom över också och jag färgade koskens hår...... Det var jag bra på. :D Så mycket mer hände det inte, vi spelade lite kort och sen åkte jag hem.. Nu förbereder jag mig för dubbelavsnitt av lost och vetskapen om att jag kommer vara helt död imorgon i skolan. :P Efter skolan imorgon ska jag till Hallsta igen och leka med Louie. :D

Ha en trevlig kväll, god natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0