Väddö hela veckan

Mina föräldrar är bort resta hela veckan, så därför bor jag ute på väddö med lillebror hela veckan.

Jag känner mig lite som en emo, jag har sår på hela händerna och handlederna. Men nu har jag och Roy med gemensam kraft lyckats klippa klorna på Ninen, så hoppas att det blir ett slut på detta nu när jag äger en klosax. :P

Annars idag har jag inte gjort så mycket, tog en sväng in till Norrtälje och köpte hårfärg så ska försöka lyckas färga håret ikväll eller imorgon typ. :) Sen har jag mest legat och läst, har läst ut "Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma" nu, så måste skrapa ihop lite pengar så jag får råd med nästa bok snarast, så jävla bra!!!! :D

Sen måste jag även ägna några rader åt Elin!
Hon är en riktigt skön tjej, as rolig och super söt! :D Hon och jag håller ihop och tar ingen skit från vissa personer, tror dom flesta här vet vilka jag menar. Och hon fick till det så jävla grymt i sina videoinlägg om ena den här personen. ;D Haha, så jävla skön hon är! :) Vi måste verkligen ta och ses snart! :D
Länk till Elin: http://elindenfina.blogg.se



Elin och jag på Koster :D
Fotot taget av Malin!

Postat av: Malin

jag vet inte när det blir än :p men jag hoppas snart. Grejen är den att jag inte riktigt vet vart vi ska vara liksom.. hos mig går inte. Men är det fint väder kanske man kan vara ute nånstans :D ingen fest utan dig faaan ;) haha! lovar att säga till!! <3

2009-07-13 @ 20:21:18
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Hitler:D

Ville bara säga att den där personen hämtade dig i Stockholm,

2009-07-13 @ 21:04:20
Postat av: Taina

Svar Hitler:

So, whatever? Det var ju knappast för min skull dom hämtade mig, jag hade lätt kunnat åka buss hem lika gärna.

2009-07-13 @ 21:35:30
URL: http://clementinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då kunde du väl ha gjort det då, ung jävel va tacksam

2009-07-13 @ 22:21:05
Postat av: Nikki

For your information: Vi gjorde det för att vara schyssta. Mot er alla!



Shit, tacken man får för att vara snäll för en gång skull.

2009-07-31 @ 19:13:33
URL: http://fuckyouitsmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0