Sunday



Galna syskon Halvorsen.


Har missat att skriva något vettigt här. Har inte hänt så jätte mycket heller, har vart med Louise och kompani typ varje dag sen jag kom hem från Metal Town. Badade en massa i början av veckan. I torsdags drog jag till Åland med lillebror och sen till Hallsta och bada på kvällen.

I fredags åkte jag ut till Väddö och missade sista bussen hem, så blev kvar där över natten. Igår och idag har jag vart med Louise. Idag har jag även hunnit med och tvätta och packa en massa till HULTSFRED!! :D

Imorgon vid 11 kommer Louise hit, sen vid 12 åker vi med bussen till Täby och hämtar vår hyr bil! :D Sen jävlar bär det av hela vägen till Hultsfred, med mig bakom ratten! :D

Så jävla kul det ska bli! :)

Kommer hem nästa söndag igen, hörs då! ;)

Så jävla trött jag blir på min rethosta bara... Och dom där jävla tabbleterna jag köpte mot det verkar ju knappt fungera. Fett deprimerande.



Now I know that I can't make you stay
But where's your heart?

And I know there's nothing I could say
To change that part

Well, is it hard understanding I'm incomplete?

Postat av: viktor

Fråga mig! jag hittar till hultan;).. Inte så svårt

Mötte Andrea skulle jag chansa på alldeles nyss iaf:P med bilen...

2009-07-05 @ 23:32:19
URL: http://viktorjohansson.blogg.se/
Postat av: Viktor

ååh, Typiskt! jag har slarvat bort en av låtarna med dem!:(.. "Slå dig fri emelie".. kommer inte ihåg om det va så den hette;) Men det är min favoritlåt!

2009-07-12 @ 22:44:41
URL: http://viktorjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0