Home sweet home!

JAG ÄR HEMMA IGEN! :D

Jag har duschat, jag har rena kläder på mig, jag har ätit riktig mat till middag och som pricken över i fick jag chokladtårta med vispgrädde till efterrätt! :D Det är allt jag har saknat.

Men missförstå mig inte nu, JAG HADE GRYMT KUL PÅ HULTSFREDSFESTIVALEN!! :D
Trots alla missöden....... ;P

THE KILLERS VAR SÅ FUCKING JÄVLA BRA!!!

Nåväl, jag är jäkligt trött. Har festat en vecka i sträck typ, knappt sovit på nätterna och idag har jag kört bil sen 8 imorse. Skriver mer innehållsrikt om festivalen imorgon, då även bilder kommer!

Mitt liv är fucking toppen just nu, hoppas era är det också! :D

I got soul, but I'm not a soldier.

Postat av: elin

japps , men stina,emma och catrin är nästan lika mogna som små barnen =)



diggade inlägget också.

2009-07-12 @ 19:47:50
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0